Новини
Український інститут книги на підставі пропозицій структурних підрозділів з питань культури обласних та Київської міської державних адміністрацій сформував і затвердив перелік 603 бібліотек, що отримають безкоштовно книги для поповнення своїх фондів у 2020 році. Радіємо разом з громадою, що серед 15,5 тисяч публічних бібліотек України у список із 603 бібліотек ввійшла і Монастирищенська центральна районна бібліотека. Цьому передувала велика клопітка робота. Ми доклали немало ....
Міністерство охорони здоров’я найближчим часом планує повноцінний запуск електронного висновку про народження у рамках сервісу єМалятко. Деталі: Про це під час брифінгу сказав заступник міністра охорони здоров’я з питань цифровізації Ярослав Кучер. Коментар: “Першим медичним висновком, який ми плануємо запустити найближчим часом, це є висновок про народження, так зване єМалятко. Для нас це буде експлуатація вже не тестового, а потрібного робочо ....
До відома депутатів Монастирищенської районної ради : 17 вересня 2020 року головою районної ради Орендарчуком М.О. скликається чергова 47 сесія Монастирищенської районної ради з таким порядком денним : 1. Про внесенняя змін до районного бюджету. 2. Про затвердження проектів землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів. 3. Різне. Початок засідання о 10 годині у великій сесійній залі адмінприміщення районної ради. ....
Українці повинні бути готові до того, що з 1 листопада поточного року фактично вони не зможуть вступити у спадок або оформити угоду договору Дарування. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України №231 суб’єкти оціночної діяльності більше не мають права визначати оціночну вартість рухомого і нерухомого майна. А в Порядку вчинення нотаріальних дій №296 / 5, затвердженому Наказом Міністерства юстиції України, чітко прописано, що нотаріуси не можуть засвідчити угоду ....
Гранти. Вересень 2020 ....
НАЗК роз’яснило чи мають кандидати у депутати місцевих рад, а також особи, які балотуються на посади сільських, селищних , міських голів та обрані на ці посади, подавати декларації ....